Sider

mandag 17. juni 2013

Det er din dag i dag:)

Jeg har i dag laget et enkelere kort enn jeg pleier, siden jeg har laget en lift av Anita`s kort. Ikke helt meg egentlig, men gøy å prøve andre stiler også:)

Her har jeg brukt teksstempel fra Kort & Godt, bånd fra WOC, kantpunch fra Martha Stewart og hjerter fra en blomster- butikk.

Deltar med dette i disse utfordringene:

Crafty Ribbon Girl- Anything Goes with Ribbon
Divas by Design- Happy Birthday
Papirdokkene- Juggel og Juveler
Card and Scrap- Bruk et tekstempel
 Ett trykk- Trykkpressa Juni- Lift av Anita

6 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

Stilig, og jeg er enig i at det er gøy å prøve flere stilarter:)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem fra Gunn:)

Anke sa...

Lovely card. Thanks for joining us at Crafty Ribbons.
hugs Anke

Linda sa...

Elegant og stilig :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Gro sa...

Et bevis på at "det enkle er ofte det beste"
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

Hjørdis sa...

Smukt kort og sjovt med nye udfordringer ! 1000 tak for din deltagelse på Card and scraps udfordring !
Hjørdis DT :0)

Åshild sa...

Så bra at du prøver deg på en stil du ikke pleier :)
Takk for at du er med i Trykkpressa denne måneden :)

Åshild
Ett trykk